Hedef
3ds Max, Autodesk tarafından geliştirilen bir 3 Boyutlu Modellemei görselleştirme ve animasyon programıdır. Gelişmiş eklenti desteği ve kolay kullanımı ile 3ds Max, 3B modelleme yazılımları arasında en yaygın kullanıma sahip uygulamalardan biridir. Gelişmiş karakter modelleme özellikleri ile oyun geliştiricilerinin gözdesi haline gelmiştir. Film özel efektleri,mimari sunumlar ve endüstriyel tasarım sunumları gibi alanlarda da yaygın olarak kullanılmaktadır.
Gelişmiş eklenti desteği, güçlü modelleme kabiliyeti ve nispeten kolay kullanımı ile 3 boyutlu modelleme yazılımları arasında en yaygın kullanıma sahip uygulamalardan birisidir. 3ds max ile sınır tanımaz hayal gücünüzü sanal ortama taşıyabilir ve biraz sabırla gelecekte iyibir iş ve kazanç sahibi olabilirsiniz., tasarım sürecini hızlandırmak, veri yönetimini basitleştirmek ve ürün geliştirme maliyetlerini düşürmek için mekanik tasarımcılara yönelik çözümler sunan bir programdır.
Efora Akademi, 3Ds Max Kursları, sektör deneyimli profesyonel ve aktif 3Ds MAX kullanıcısı eğitmenleri,3Ds MAX kullanarak hayallerini gerçeğe dönüştürmek isteyen katılımcılarla buluşturarak modern eğitim salonlarında tamamen uygulamaya yönelik çalışmalar yapmayı hedeflemektedir.
İçerik
- 3D Studio Max Genel Tanıtım
- 3DStudio Max Arayüz Tanıtımı ve Genel Ayarlar.
- 3D Studio Max Viewport, Toolbar ve Koordinat Sistemleri
- 3D Studio Max Kişiselleştirme Ayarları.
- Unit Setup (ölçü birimi ayarları ve kullanımı)
- Standart Primitives – Extended Primitives
- Transform Araçları
- Objeler ve Parametreleri
- Move (taşıma)
- Rotate (döndürme)
- Scale (boyutlandırma ve ölçeklendirme)
- Select Object (seçim)
- Seçim Yardımcıları
- Selection Set- Group Menu
- Manage Selection
- · Hide, Freeze, Isolate
- · Kullanım Alanları
- Hierarchy Panel
- Snap Tools
- Snaps Toggle
- Angle Snap Toggle
- Percent Snap Toggle
- Spinner Snap Toggle
- Hierarchy Panel ve Snaplerin Birlikte Kullanımı
- Compound Objects
- Align Tools (hizalama araçları)
- Kopyalama araçları ve özellikleri
- Shift + move, rotate, mirror kullanımı
- Spacing Tool Kullanımı
- Modify Panel
- Free Form Deformation Modifiers
- 2 Boyuta Giriş (shapes)
- Spline Modifiers
- Editable Spline Ve Arayüzü Kullanımı
- Spline Modeling (geometry)
- Rendering – Interpolation – Selection (vertex, segment, spline)
- AEC Extended Genel Bakış ve Alternatifleri
- 3 Boyuta Giriş
- Plan, Kesit, Görünüş
- 2 Boyutlu Objelerden 3 Boyutlu Objeler Oluşturma
- 3 Boyutlu Objelerin Yönetilmesi
- Editable Poly
- Selection
- Edit Geometry
- Edit Vertices
- Edit Edges
- Edit Borders
- Edit Polygons
- Modelleme Teknikleri
- Material Editor (kaplama yöneticisi)
- Standart Kaplamalar
- Malzeme Bilgisi
- Bitmap Kaplamalar
- Multi-Sub Object Material
- Vray Giriş
- Detaylı Material Ayarları
- Kaplama Ayarları ve Kaplamaların Düzenlenmesi (seemless)
- Lights (ışıklar)
- Standart Işıklar ve Parametre Ayarları
- Vray Light Material
- Diğer Işık Parametreleri ve Atmosfer Etkileri
- Kameralar ve Parametreleri
- Detaylı Physical Cam parametreleri
- Diğer Işık Kaynaklarından Bağımsız Olarak VraySun detayı
- Sahne Oluşturma
- HDRI kullanımı ve yardımcı ışıklar
- Kamera Yerleşimleri ve Çoklu Kamera yönetimi
- Kamera Yerleştirmede Sık Yapılan Hatalar
- FOV kullanımı (field of view)
- 360 Panaromik Render (yeni sürüm için geçerlidir.)
- Test Render ve Son Render Ayarları
- Print-Size Asistant
- Render Alma, Kaydetme ve kayıt formatları
- ParticleFlow (isteğe bağlı)
- Animasyon (isteğe bağlı)
- Mental Ray Detay (isteğe bağlı)
- Real Time Render VrayRT (uygulamasız, teorik bilgi, isteğe bağlı)
- Post Production hakkında genel bilgi
- Post Production hileleri hakkında genel bilgi
- Öğrenci Çalışmaları
%100 öğrenme garantisi verdiğimiz için, Kurs bitiminde eksikleriniz olduğunu düşünürseniz, bir sonraki sınıf açılımında ücretsiz olarak kursumuza katılabilirsiniz.