GÜZELLİK UZMANLIĞI KURSU KISA BİR SÜRE İÇİN 17500 TL yerine İNDİRİMLİ 11000 TL

BURSA ESTETİK AKADEMİ de  Estetisyenlik ve Güzellik Uzmanlığı EĞİTİMİ

Estetisyenlik ve Güzellik Uzmanlığı Kursu

Günümüzde estetik ve güzellik sadece kadınların değil erkeklerin de rağbet gösterip talep ettikleri bir sektördür. Bu talep artışıyla her geçen gün çoğalan estetik, cilt bakımı – güzellik salonlarındaki nitelikli eleman arayışı da giderek çoğalmaktadır. Bursa Estetik   Akademi olarak bizler profesyonel ve nitelikli bir ekiple birlikte sektöre tam donanımlı profesyoneller hazırlıyoruz.
Eğitimlerimiz %70 Uygulamalı %30 Teorik olarak verilmekte olup, haftaiçi gündüz, hafta içi akşam ve haftasonu gruplarımızdan size en uygun olan programa katılabilirsiniz..

Eğitimimiz sonunda MEB’dan onaylı Estetisyenlik ve Güzellik Uzmanlığı Sertifikası ki bu 4. Seviye kurs bitirme belgesi ile Ustalık belgesi  almaya hak kazanırsınız.

Hayallerini gerçekleştirip kendi iş yerini açmak isteyen kursiyerlerimiz için ise ücretsiz danışmanlık ve rehberlik hizmetleri veriyoruz.

İŞ İMKANI

Güzellik Uzmanlığı Kurs Programı 826 saat Eğitim Sonrası İş İmkânı:
826 saatlik %100 iş garantili kursumuzdan mesleğin gerektirdiği yeterlikleri kazanan bireyler

*** Direk Ustalık Sınavı’na girip, başarılı olanlar iş yeri açabilir

• Eczane Kozmetik Bölümlerinde
• Kozmetik Satış ve Pazarlama Firmalarında
• Kozmetik Ürün Satış Noktalarında
• Kozmetik İmalatçılarında çalışabilirler.

En az lise mezunu ve Ustalık Belgesi olanlar gerekli eğitimlerini tamamladıktan sonra öğretmenlik yapma imkânına sahiptir:
• Millî Eğitim Bakanlığı’na bağlı Halk Eğitim Merkezlerinde
• Mesleki Eğitim Merkezlerinde
• Meslek Liselerinde
• Milli Eğitime bağlı Özel Kurslarda
• Belediye Kurslarında
• Kozmetik Satış Yapan Firmalarda

Estetisyenlik Kursu Programı Kapsamında Alınacak Dersler Güzellik ve Estetik kavramı bir meslek olarak hata kaldırmayacak bir branştır. Sadece yetenekle devam edilemeyecek bu sektörde yeteneğinizi profesyonel bir eğitimle taçlandırıyor ve sizlere vereceğimiz MEB onaylı sertifikalarla sektördeki yerinizi sağlamlaştırıyoruz.

Eğitim içeriği;

• Hydrafacial
  • Kozmetik Ürün İçerikleri
  • Dekolte ve Yüz Masajı
  • Klasik Masaj (İsveç Masajı)
  • İğneli Epilasyon Uygulamaları
  • Dermapen ve Dermaroller Uygulamaları
  • Kirpik Lifting
  • Temel Makyaj Eğitimi

BURSA ESTETİK Akademi öğrencilerinden eğitimlerde kullanılan ürün ve malzemeler adı altında hiçbir ekstra ücret talep etmemektedir.

10 yıldır sektörde fark yaratan  nitelikli uzmanlar yetiştiriyoruz.

BURSA ESTETİK AKADEMİ ŞUBELERİMİZ:

Mesaj Gönder
Şimdi Ara

Kurs.com - Tüm hakları saklıdır © 2014-2024

kurs.com'da yer alan kullanıcıların oluşturduğu tüm içerik, görsel, video, görüş ve bilgilerin doğruluğu, eksiksiz ve değişmez olduğu, yayınlanması ile ilgili yasal yükümlülükler içeriği oluşturan kullanıcıya aittir. Bu içerik, görsel, video, görüş ve bilgilerin yanlışlık, eksiklik veya yasalarla düzenlenmiş kurallara aykırılığından kurs.com hiçbir şekilde sorumlu değildir. Sorularınız için mağaza (ilan) sahibi ile irtibata geçebilirsiniz.